onsdag 14 januari 2009

Nu har jag snyltat länge nog

Hejsan!

Jag har följt en massa olika bloggar under en tid och tyckte det var på tiden att skaffa en egen. Har känt mig lite som en "snyltare" när jag smugit runt och frossat i vackra bilder och allehanda tips. Ibland har jag lämnat en kommentar under signaturen "Anette - utan blogg". Så nu har jag gjort slag i saken och knåpat ihop en sida.

Så vad ska min blogg handla om?

I första hand kommer det här bli ett ställe där jag samlar allt möjligt småttigt och gottigt av det som får mig att Må Gott, och det är en hel del;

Inredning är ett givet tema - det är viktigt för mig att ha ett hem att trivas i. Bild hämtad från Countryliving

Pysseltips samlar jag på och mycket kommer hamna här.


Bild hämtad från Knitted by me


Recept på goda grejer.




Bild hämtad från Leila Lindholm


Hälsa är ett stort intresse och ett vitt begrepp. Jag vill dela med mig av sådant som får mig att må bra. Kanske kan någon annan också kan ha nytta av det?



Bild från tidningen Må Bra




Vi får väl helt enkelt se vad som slinker in på sidorna. Nu återstår "bara" att lära mig använda verktyget och få ut det i cybern. Formar händerna runt munnen och ropar med mina lungors fulla kraft:


IS THERE ANYONE OUT THERE???


Må gott!

Anette - numera MED blogg

2 kommentarer:

In my house sa...

Hej Anette,,, Å välkommen till bloggvärlden *fniss* Guud va kul,,, å jag som nyss ha skickat mail till dig,,, skulle bara gå in och testa om du hade löst bloggen,,, och oj vilken överraskning,,, de gick!!!! duktigt duktigt!!!!

Ooooh, nu ser jag fram emot en massa kul,,, =) =) Nu kräver jag ett FOTO på bloggerskan *hihi*

Lycka till och hoppas att du blir lika beroende som jag....

Josse (in my house) alltså med blogg...

Kerstin sa...

Jag är här!!

Nu har jag läst alla dina inlägg och du skriver precis så som jag ääälskar att läsa, med den rätta blandningen av ämnen. I like. Sign me up! I´ll be back. Och några fler coola uttryck.

Må så gott! / Kerstin