måndag 20 april 2009

Bara för att du är min vän!

Precis före påsk ringer telefonen:

"Hej är det Anette?"
"Ja det är jag."
"Du har fått blommor."
Det var från en blomsteraffär som ville kolla att jag var hemma, så dom kunde buda en blombukett.



"VA??? Har JAG??? Är du säker på att det är rätt Anette du ringer till?"
Jag fyller ju inte år än på länge. Hon läste upp namn och adressuppgifter och visst tusan var det jag.




Vem skickar blommor till mig en dag som denna? Jag stod som ett frågetecken med hakan nere vid knäskålarna.
"Vem är det från?"
"Det står inte."
"VA??? Står det inte???"




"Nej, på kortet står det":



Det händer inte precis varje dag... :-)

Må gott!
Kram Anette

1 kommentar:

Kerstin sa...

Åh, så underbart, att få blommor bara sådär...

Jo, du kan kolla på www.tv4.se/skaraborg

Tack för ditt fina stöd!